بي هيچ دليل


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

دنبال کســـی میگردم که توی بهار زنگ بزنم بدون هیچ دلیل
بگم:
میای بریم زیر این رگبار و هوای خوش قدم بزنیم؟
در جوابم فقط بگه: نیم ساعت دیگه کجا باشم؟؟؟
توی تابستون که زنگ بزنم بدون هیچ دلیل
بگــم:
میای بریم خیابون ولیعصر از ونک تا هر جا شد قدم بزنیم؟
در جوابم فقط بگه:
ناهار اونجایی که من میگماااا
توی پاییز زنگ بزنــم بدون هیچ دلیل
بگم:
میای صدای ناله ی برگای سعدآباد رو در بیاریم خش خش صدا بدن؟
در جوابم فقط بگه: دوربینتم بیاریااا
توی زمــستون زنگ بزنم بدون هیچ دلیل
بگم:
چنارای ولیعصر منتظرن با یه عالمه برف،
بعد با تردید بپرسم: میای کــه؟
در جوابم بدون مکث بگه : یه جفت دستکش میارم فقط
یه لنگه من یه لنگه تو...
سر اینکه دستای گره شدمون توی
جیب کی باشه بعدا تصمیم میگیریم



نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت20:11---29 آذر 1391
فقط ميتونم بگم عالي است دوستتون دارم رها و سوگند
پاسخ:fadat sham goolam mamnoon


farzane
ساعت12:16---24 آذر 1391
مگسی را کشتم



نه به این جرم که حیوان پلیدی است، بد است



و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است



طفل معصوم به دور سر من می چرخید،



به خیالش قندم



یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم!!!



ای دو صد نور به قبرش بارد؛



مگس خوبی بود...



من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،



مگسی را کشتم ...!

البته امیدوارم که این شعر به جناب آقای مگس فلج برنخوره پاسخ:h e he he he he mamnoooooooooooon


moooooona
ساعت12:48---12 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:42 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com